[darcs-devel] [issue2638] Slecht nieuws voor jou

bugs1 bugs at darcs.net
Thu Dec 26 01:20:13 UTC 2019

New submission from bugs1 <bugs at darcs.net>:

Ik groet u!
Ik heb slecht nieuws voor je.
30-12-2018 - die dag heb ik je besturingssysteem gehackt en kreeg ik volledige toegang tot je account. Het wachtwoord hoeft niet te worden gewijzigd, mijn malware onderschept het elke keer.
Hoe het was:

De routersoftware waarmee u die dag was verbonden, was kwetsbaar.
Ik heb eerst deze router gehackt en mijn kwaadaardige code erin gezet.
Toen je op internet kwam, was mijn Trojaans paard geïnstalleerd op het besturingssysteem van je apparaat.
Daarna heb ik een volledige back-up van je schijf gemaakt (ik heb je hele adresboek,
weergavegeschiedenis, alle bestanden, telefoonnummers en adressen voor al uw contacten).
Een maand geleden wilde ik je apparaat vergrendelen en om wat geld vragen om het te ontgrendelen.
Maar ik heb wel de sites bekeken die u regelmatig bezoekt en ik was erg blij uw favoriete bronnen te zien.
Ik heb het over sites voor volwassenen.

Ik bedoel - je bent een grote pervert. Je hebt een ongebreidelde fantasie!
Daarna kwam ik op een idee.
Ik heb een screenshot gemaakt van de intieme website waarop je tevreden bent (begrijp je wat ik bedoel?).
Daarna heb ik een video gemaakt van je plezier (met behulp van de camera van je apparaat). Het is mooi geworden!
Ik ben er vast van overtuigd dat je deze foto's niet aan je ouders, vrienden of collega's wilt laten zien.
Ik denk dat 500 € een heel klein bedrag is voor mijn stilte.

Trouwens, ik heb veel tijd aan je besteed!
Ik accepteer alleen geld in Bitcoins.

Mijn BTC-portfolio: 12K4Ho56dHcd3GjEejYrVF2UfPgQZegBSB
Weet u niet zeker hoe u een Bitcoin-portemonnee opnieuw kunt opbouwen?

Schrijf in elke zoekmachine "hoe geld naar een BTC-portemonnee te sturen".
Het is eenvoudiger dan geld naar een creditcard sturen!
Voor betaling heb je iets meer dan twee dagen (precies 50 uur).

Maak je geen zorgen, de timer begint op het moment dat je deze brief opent. Ja, ja .. het is al begonnen!
Na betaling vernietigen mijn virus en je vuile foto's met jou.
Als ik het opgegeven bedrag niet van u ontvang, wordt uw apparaat geblokkeerd en ontvangen al uw contacten een foto met uw "plezier".
Ik wil dat je voorzichtig bent.
- Probeer mijn virus niet te vinden en te vernietigen! (Al uw gegevens zijn al geüpload naar een externe server)
- Probeer niet contact met mij op te nemen (het is niet mogelijk, ik heb u een e-mail gestuurd vanuit uw account)
- Verschillende beveiligingsdiensten helpen u niet. Het formatteren van een schijf of het vernietigen van een apparaat helpt u ook niet, omdat uw gegevens zich al op een externe server bevinden.
P.S. Ik garandeer dat ik u niet zal storen na betaling, omdat u niet mijn enige slachtoffer bent.
Het is een eercode voor hackers.
Voortaan raad ik je aan een goed antivirusprogramma te gebruiken en deze regelmatig (meerdere keren per dag) bij te werken!
Wees niet boos op mij, iedereen heeft zijn eigen baan.
Tot ziens.

messages: 21680
nosy: bugs1
status: unknown